sâmbătă, 5 noiembrie 2011

madonna sau lady gaga?

am fost la propriu socata cand am inteles ca lady gaga a declasat-o pe madonna...si incerc sa imi explic..
- ambele sunt maestre ale reinvetarii
- ambele socheaza si le place asta
- madonna mi se parea fizic mai reusita
- lady gaga si-a creat o imagine un pic mai elitista (canta la pian, intra in cercuri de compozitori de clasa I, etc)
- in nici unul dintre cazuri nu cred ca vocea ar face diferenta
- madonna imi pare mai sexy, gaga imi pare mai violenta
practic sunt cam tot acolo...si atunci?
sa fie varsta?
ne-am plictisit de reinventarile madonnei vrem 'fresh meet"?
si apoi, din cauza varstei, stim prea multe erori ale divei 'batrane'?
sau pur si simplu 'bunicutza' fasneata si care pozeaza inca in 'hot lady' ne enerveaza pentru ca nu intra in cliseul de 'lady over 50' la locul ei, asa cum a fact-o cuminte jane fonda?
si uite cum..timpul nu iarta pe nimeni :-(

Niciun comentariu: