luni, 12 decembrie 2011

teatru adevarat

merg la teatru cand apuc. la piese recomandate sau aiurea, unde gasesc bilete..
initial, programatic mergeam in principal la comedii. ca sa ma relaxez.
apoi am revenit la ideea ca adevarata dramaturgie nu consta in comedii.
dar tot nu e bine...
am devenit nazuroasa si critica.
mi se pare ca, in mare - exceptand comediile, desi nici acolo nu e garantat - piesele sunt parca alese pe criterii de violenta.
fie se tipa, se urla mai mult decat as considera suportabil.
fie limbajul - atat ca lexic, cat si contextual - este mai violent decat mi s-ar parea acceptabil.
iubita isi injura ca un birjar iubitul din tinerete nerecuperat.
bunica urla la nepot ca e idiot si secatura.
inteleg principiul limitei de confort, dar mi se pare ca aceasta limita a fost impinsa prea mult.
toate au recenzii excelente.
ce sa fac?
sa revin la comedii?

Niciun comentariu: