marți, 30 august 2011

retele de socializare

nu sunt un utilizator fervent de facebook. in urma cu jumatate de an, intalnindu-ma cu cunostinta unei cunostinte imi spune: "ti-ai luat cuvertura noua, imi place, cat ai dat pe ea?". adica de unde sa stie, ma rog, de cuvertura mea? n-a fost la mine acasa, nu ne-am vazut de ani de zile... stia, pentru ca vazuse pe facebook o poza noua cu cuvertura noua...a doua zi, am deschis contul si am setat niste limite, pe care nu le luasem initial in calcul...
nu ma uit pe paginile diversilor, nu citesc alertele ca sa "vad ce mai e nou"...
totusi, recunosc, ca este o unealta buna de regasire..am reintalnit cunostinte vechi, dar neuitate, m-am bucurat sa vad care mai e viata lor, oriunde ar fi.
dar orice lucru bun, vine si cu o serie de dezavantaje pe care trebuie permanent sa le minimizezi...

Niciun comentariu: