marți, 14 august 2012

de ce nu ma uit la stiri

azi am facut o greseala...
de fapt, daca ma gandesc mai bine, am facut mai multe...om sunt, ce naiba!

in primul rand, m-am trezit excesiv de devreme (06:40) fara sa am nici o treaba. adica era o ora buna de trezire daca m-as fi dus la sala sau la inot, sau la piata - desi nu sunt convinsa ca piata norilor e atat matinala.

in al doilea rand, din lipsa de ocupatie am apasat pe butonul rosu al telecomenzii si am survolat canalele pana am ajuns pe un post care prezenta stirile.

printre stiri de maxim interes precum viitorul concert al doamnei Gaga si stiri bulversante precum intampinarea delegatiei olimpice de catre Presedintele interimar (vezi parerea mea in posturi anterioare) adevaratele stiri predomina, cele care ne indica subtil care este gradul nostru de civilizatie...

unul din primele reportaje pe care le-am prins a fost despre o 'reglare de conturi in stil mafiot', intr-un film in care jucau, aproape exclusiv, conationali minoritari - nu mai dam alte detalii, la fel cum nici nu  mai cantam precum in copilarie "...zece, toti (..) sa se-nece"; aflam din reportajul sustinut cu imaginii si vocalize vii cum ca nutu camararul ar fi 'capul' intregii actiuni...

apoi au mai urmat 2-3 stiri asa ca sa fie, dupa care, din nou in forta, revine o stire de senzatie, cu inmormantarea unui alt conational, inmormantare la care acelasi nutu camatarul (care si-a facut prezenta - ufff! - intr-o blindata) a adus nu stiu ce armasari (pe bune! adevarati, nu stripperi!)..

stirile au continuat (probabil)

am parasit scena acestor teribile evenimente care, fara gluma, m-au marcat.

m-am gandit ca ar fi cazul sa incep  sa caut pe net niste site-uri cu slujbe in germania...sau austria...sau nici nu mai conteaza unde...aveti ceva idei?

Niciun comentariu: