marți, 31 iulie 2012

miracolul jocurilor olimpice

de cand aveam vreo 8 ani, imi amintesc cu placere ca urmaream jocurile olimpice, in special gimnastica si atletismul (fiecare cu preferintele lui..)
mi-am propus si anul acesta sa ma uit pe cat se poate - macar la gimnastica si atletism, conform traditiei

azi ma uitam sa vad programul..la 18:30 sunt fetele, la gimnastica
si fiidnca am ajuns pe site de stiri, mi-am aruncat o privire si peste restul titlurilor; care mai de care mai 'incurajatoare'
tensiunile politice persista
liderii europeni pun in discutie aderarea prematura a romaniei la UE
se fura ca in codru
se minte la fel, in diverse feluri si situatii

si stau sa ma gandesc: sportivii romani plecati la Londra sunt un miracol...e o minune ca dintr-o tara, atat de saraca si vlaguita de avarism politic si nu numai, rasar astfel de indivizi care, in ciuda conditiilor modeste, pot sa faca performanta...

avem vreo 2 bazine olimpice in tot bucurestiul si - estimez optimist - intre 5 si 10 in toata tara; totusi avem sportivi de performanta in domeniu
lista insuficientelor ar putea continua cu putinele terenurile de tenis scumpe si bune, patinoare practicabile tot timpul anului, piste de biciclisti etc.

si totusi, duminica, echipa romaniei de gimnastica fete (cu tot scandalul mostruos de acum cativa ani) a reusit sa se califice la finala pe echipe.
locul patru in calificari nu chiar in cea mai buna zi a lor.
dupa SUA, rusia si china; niste tari asemanatoare noua.


nu e un miracol?
o sa le tin pumnii diseara. o merita din plin.

Niciun comentariu: