duminică, 9 februarie 2014

telefoane din trecut

de cand cu telefonia mobila, am avut intotdeauna un singur mobil. in timp, am schimbat probabil cel putin 4-5 telefoane. in principiu, schimbarea aparatului a fost determinata, in cazul meu, de ratiuni obligatorii (deces, pierdere, furt etc). numarul de telefon, insa, este acelasi de mai bine de 12 ani.

ma suna un prieten din 'tinerete' (ce aiurea suna!). primul meu partener - si cel mai bun! - pe ringul de dans.
si-a schimbat recent telefonul si a gasit numarul meu intr-o salvare mai veche a agendei telefonice. e mandru de el, e bine, sa ne vedem, sa povestim ce-a facut fiecare cu viata lui.
ma bucur ca m-a sunat. imi face placere sa regasesc oamenii atat de dragi candva.

ajung la locul intalnirii si surprinzator imi face cunostinta cu alti oameni. mai salbatica din fire, imi ia 2 secunde pana ma prind. e o intalnire de tip MLM...
pret de un minut sunt manioasa. cum a putut face asta? de unde trebuia sa fie o intalnire de recuperare si de povesti, ma trezesc la o sedinta de genul AA! imi trece apoi supararea... ma gandesc ca probabil a ajuns sa faca lucrul acesta nu tocmai din placere. ii iert minciuna implicita si merg mai departe.

nu ma intereseaza insa catusi de putin toata povestea asta cu MLM-ul care nu e MLM (evident!) e o afacere prin recomandari, povesti, prafuri, timp pierdut...
incerc sa ies elegant din stransoare. fara refuzuri dure, fara jigniri indirecte. e greu, acum ma suna acum la fiecare 2 saptamani!

oare cum reuseam sa ne intelegem atat de bine subtilitatea pasilor de dans, dar nu reuseste deloc sa inteleaga refuzul implicit al amanarii?

si, asa, imi dau seama ca evitarea unui raspuns explicit nu este o solutie. nici in aceasta situatie, nici in altele. nu il ajuta nici pe celalalt cu nimic, iar mie imi creeaza disconfort.

doar ca nu ma pot abtine. sa imi para rau de faptul ca - din nou - pierd un vechi prieten..

Un comentariu:

dana spunea...

Of, sa stii ca nici cu refuz explicit nu scapi intotdeauna! Din pacate, in afaceri de genul asta, oamenii sunt spalati pe creier, atat de bine, incat cu greu ii scoti de acolo. Am o prietena care a intrat in asa ceva si era ca intr-o secta. Din pacate a trebuit sa rup legatura, altfel ma innebunea de fiecare data cu minunatele produse :(