joi, 23 ianuarie 2014

o zi din an

inevitabil, o zi din an este ziua ta.
si te intrebi si tu, te intreaba si ceilalti - cum aniversezi.

cand eram mica, mi-era ciuda ca ziua mea de nastere pica in vacanta in iarna.
mai tarziu, in facultate - pica fix in sesiune.
mi-ar fi placut sa merg la scoala, sa duc si sa dau bomboane colegilor...

acum ii invidiez pe cei care sunt nascuti in vremuri mai calde, cei care isi pot scoate prietenii la un suc la terasa...
dar, deh, ziua de nastere chiar nu o poti schimba!..
asa ca accepti situatia si incerci sa gasesti solutii.

in urma cu cativa ani mi-am promis ca - atata vreme cat m-or tine baierele - nu o sa las nici o aniversare nesarbatorita.
pentru ca e frumos sa ii strangi pe cei dragi alaturi de tine.
pentru ca e frumos sa fii vesel si bucuros intr-o astfel de zi.

anul acesta a picat miercuri. fix in mijlocul saptamanii..
2 intalniri.
multe emailuri.
un contract confirmat.
o zi plina.

chiar ma gandeam ca, aparent, a fost o zi ca oricare alta.
dar nu a fost. pentru ca in afara de activitatile firesti oricarei alte zile, au fost multe telefoane.
familie, prieteni buni, prieteni mai vechi...

in viata intalnim multi oameni frumosi, dar timpul atat de limitat si pretios, drumurile diferite pe care o luam fiecare dintre noi - nu ne lasa sa pastram decat o mica parte din ei cu adevarat aproape. chiar daca ar fi frumos sa putem sa ii pastram, egala masura, pe toti.
o zi de recuperari, de povesti minunate, de ganduri bune si zambete prin telefon.
noroc ca avem - fiecare dintre noi - macar o zi din an in care ne putem regasi.
pana la urma, o zi minunata.

Niciun comentariu: