joi, 1 septembrie 2011

baba merge la coafor

"stii, nu ne este usor; avem rate, salariile au cam scazut. acum si copilul.. am cheltuit o gramada pe ecografii si doctor. trebuie sa ii luam patut, carucior, si cate si mai cate..." "lasa, mah, ca te mai ajut si eu; si mai sunt si alti parinti. uite patut iti pot da eu, ca noi nu il mai folosim si este in stare f buna; practic nici nu prea l-am folosit :-) "
"aaah, nu-i nevoie, multumim. am vazut eu la un magazin un patut care mi-a placut si vreau sa il iau pe acela. e frumos colorat, cu desene pentru copii. dar daca ai sterilizator, d'ala as avea nevoie."
"d'ala n-am, din pacate. dar hainute am pastrat; multe au fost purtate doar de cateva ori"
"nu stiu ce sa zic. sotul meu nu este de acord sa luam hainute care au fost purtate de alti copii."
"de ce?"
"ca, cica, nu suntem ultimii saraci"
"pai ce are saracia cu asta?..e pacat sa dai bani pe hainute pe care le poarta doar de cateva ori. cresc repede, o sa vezi. poti sa iei si tu pentru placerea ta, dar nu neaparat pe toate.."
"lasa, mah, ne descurcam noi.."
"cum vrei.."

Niciun comentariu: