marți, 27 septembrie 2011

cand povestitorul asculta

seara. emisiune interesanta pe tmctv. o invitata vorbeste despre vacanta in doi pe coasta amalfiei.
moderatoarea: "ati fost la vezuviu?" "personal, cand am fost am stat la hotel X" (un hotel de 5 stele) etc etc
continua emisiunea. se vorbeste despre mancarea italiana.
moderatoarea "cand am fost la paris, am mers la un restaurant deosebit unde erai legat la ochi ca sa stimulezi simturile mirosului si gustului. personal, martusiresc ca nu m-am putut concentra decat la ceea ce vorbeau cei din jurul meu" etc etc
deja moderatoarea vorbeste cam la fel de mult ca si invitata. ca sa ne spuna pe unde a fost, la ce hoteluri a stat si la ce resturanta (scumpe, se intelege) a mancat.
am o banuiala ca invitata se simte usor stingherita de interventiile ei.
de ce a mai chemat pe altcineva in emisiune daca ea singura are asa de multe sa ne spuna?
cred ca nu se poate abtine..ii place sa se auda vorbind, desi ma gandesc ca nu se aude pe sine..daca s-ar auzi, si-ar da seama - probabil - de penibilul situatiei...

Niciun comentariu: