sâmbătă, 26 mai 2012

783: un vis, o minune

5 zile roma: superb, dar concluzionez ca italienii sunt extrem de apropiati de noi. ca si civilizatie, ca spirit, ca atitudini.

revin pe otopeni. calculez optiunile de drum spre casa. ajung la concluzia ca 783+metrou de la victoriei este cea mai buna optiune. ieftin si (mai ales!) rapid, tinand cont de ambuteiajele din centru, la ora 6 dupa-amiaza.
urc in 783. e inca aproape gol.
pana la piata scanteii, pardon, a presei libere, este arhiplin.
au urcat multi. au coborat mai deloc.
muncitori cu uniformele murdare.
tarani cu hainele mirosind a tranpiratie.
diversi minoritari, dar nu numai, duhnind a alcool.
mai deschid cate o bere si in autobuz, ca sa continue distractia.
sunt oarecum surprinsa, publicul nu corespunde cu ceea ce ma asteptam eu sa constituie populatia unui RATB special.
e cald, geamurile sunt deschise si totusi este irespirabil.
astept cu nerabdare si oarecare tensiune sa ma distrez cu aglomeratia metroului din victoriei.
sper sincer ca acolo o sa am mai mult noroc. desi la fel sperasem si cu 783.

imi retractez rapid, la numai 30 de minute de la aterizare, parerea referitoare la asemanarile dintre cele 2 neamuri, vag inrudite.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna! Stii cumva cam la ce interval circula 783 de la Unirii?Eu ar trebui sa circul noaptea cu acest RATB, pentru am avionul destul de devreme, sper sa nu am nicio surpriza neplacuta(fiind noapte).Iti multumesc.