marți, 12 iunie 2012

sportul si pletele

ma duc la sala. alerg un pic si apoi ma pun sa fac niste abdomente (sau burti?..poate asa ar fi mai corect in cazul meu..)
fac o pauza si ma uit in jur.
in fata mea un tip,pachet de muschi face tractiuni. e un adevarat Hercules..cu brate musculoase, spate lat si plete lungi pana la mijloc, fluturandu-i rebelpe spate.
ma minunez.

imi place parul lung. mai ales atunci cand este bogat, sanatos.
am purtat parul lung multa vreme si m-am simtit in pielea mea. imi placea eleganta lui si multitudinea de optiuni pe care o ofera.
insa recunosc ca destul de frecvent preferam sa il strang (in coada sau coc) pentru propriul confort. si acum, desi nu mai am nici jumatate din lungimea de altadata, il prind repede in coada ori de cate ori simt ca m-ar putea incomoda - cand gatesc, cand fac sport etc..

nu reusesc insa sa inteleg un mister: cum se face ca unii oameni, care isi poarta cu mandrie parul lung lasat liber pot sa faca sport fara sa isi stranga podoaba capilara...

personal mi se pare la fel de neportivit ca si combinatia de machiaj + efort fizic.

ma intreb: ei/ele nu transpira?
si as fi curioasa: oare ar putea sa faca sport si cu tocuri in loc de incaltaminte sport?


..



Niciun comentariu: