marți, 13 noiembrie 2012

stand up comedy

rezervari la stand up.
abia astept sa inceapa. pana acum am nimerit numai la spectacole de improvizatie, bunicele si acelea, dar altceva.

incepe spectacolul.
un tip urca pe scena, vorbeste, ne amuza, coboara de pe scena.
alt tip ii ia locul, povesteste, ne distreaza. si tot asa.
mai sunt si momente trase de par, dar trec peste ele.
numar pana la sfarsitul spectacolului 4 figuri masculine vorbitoare.

mi se nasc 2 dileme:
- de ce oare doar barbatii fac stand up? nu pot sa cred ca nu exista si femei funny....
- daca ei fac abuz de p*** pentru a fi mai 'autentici', cum s-ar exprima aceasta autenticitatea in gura unei femei??

plec acasa destul de incantata si imi dau seama ca 'destul' are un motiv.
as fi vrut si o voce feminina, asa incat sa existe un exhilibru.
am inteles: femeile sunt niste scorpii cheltuitoare, preocupate de machiaj, de vestimentatie si de sine, al caror scop aproape unic este sa le faca viata lor (a barbatilor) mizerabila...
dar nu am auzit nimic despre obsesiile masculine pentru masini, bere, fotbal, cititul ziarului, uitatul la televizor, oroarea de a face curatenie etc....no offense, men, we love you anyway :-)

astept cu interes.

2 comentarii:

Diana spunea...

am gasit un punct de vedere ceva mai educat decat al meu http://www.guardian.co.uk/stage/2012/mar/20/female-standup-comedy-void ... ce parere ai?

Unknown spunea...

@diana: super articolul si f documentat. nu am nici o indoiala, va ajunge si la noi 'valul', cu decalajul de rigoare..doar ca acum, in ro (daca in us/uk raportul este de 1/4) nici nu stiu daca se poate vorbi de un raport. eu astept :-)