marți, 16 aprilie 2013

ce au regizorii cu femeile politiste??

imi plac filmele polististe sau mistery.
probabil ca satisfac necesarul meu de 'thrill' fara a pica in extrema.

in aceasta ordine de idei, am apucat sa ma uit la un nou (?) serial politist...Castle. mai ales la inceput, mi-a placut. catchy, scenariu destul de bine condimentat, etc.
pe masura ce avanseaza, ma scoate din sarite un detaliu - minor, probabil...dar, n-am ce-i face, nu pot trece peste el..

doamna politista debutase binisor: avea parul scurtut, imbracata simplut si fara etalari de dosuri sau alte artificii.

acum a ajuns o adevarata Barby. par lung - mereu atent coafat, niste tocuri IMENSE.
nu pot sa cred ca e posibil sa urmaresti infractori, sa scapi frecvent din capcane mortale si sa te mai si ajute faptul ca ai tocuri de peste 10 cm!
ah..si colac peste pupaza din bruneta (cum era in primele episoade), a ajuns aproape blonda!

mai avusesem candva o nemultumire similara leagat de vestimentatie/incaltaminte, pe cand urmaream dosarele X; imi amintesc - si acolo - niste tocuri in actiune... dar Scully (asa o chema?) imi dau seama acum, era chiar rezonabila....fata de aberatia din Castle..

ma gandesc ca daca tot s-au apucat sa le puna pe femei in roluri de politiste, ar fi grozav sa le dea si niste personaje mai realiste. inteleg ca 'hot; vinde, dar - la naiba - 15 cm??
ce urmeaza?
femei pompieri imbracate in rochii lungi latex si care salveaza bebelusi din ghearele flacarilor?
sau poate femei chirurg cu unghii false de 3 cm?

uneori am senzatia ca aceasta chestie, 'objectifying woman', depaseste orice limita...nu era suficient ca tipa arata super? tocuri, coafuri, pantaloni mulati...zau, asa...

Niciun comentariu: