joi, 4 aprilie 2013

prima impresie

mi s-a intamplat in repetate randuri...prima impresie ma insala, instinctul meu feminina nu performeaza...si asta mi se intampla des...
cu siguranta nu as fi deloc potrivita pe un post de selectie de personal...
------
ea este o romanca plecata de vreo 40 de ani din tara..romanca, vorba vine..oricum are buletin de bucuresti.
intarzie la intalniri.
intra in incapere val-vartej, aproape ca face curent.
se agita cand vorbeste, vorbeste mult, arunca cu gratuitati, se precipita, pare ca se dezmembreaza cu totul.
vorbeste de apartamentele ei, ca si cum nu le-ar sti bine numarul.
se imbracata aproape la fel de prost (dar probabil sensibil mai scump) ca tanti viorica care isi ia hainele din piata progresu.

la prima intalnire aproape ma simt angoasata, incapabila sa leg o conversatie in firea ei. agitatia ei mi se transmite sub forma de tensiune.

azi a intarziat, ca de obicei, si - asa cum era de asteptat - a intrat la fel de precipatata in incapere.
dar am stat altfel de vorba.
intr-adevar are multe proprietati. de care s-a ocupat integral. ea a investit atunci cand imobiliarele noastre erau seminte pentru altii. singura si-a inmultit banii, inchiriind, revanzand.
are si o afacere cu antichitati. le cumpara din anumite locuri, le revinde in licitatii.
are si un magazin produse vestimentare si accesorii. isi face singura selectiile si plasamentele.
traieste de 40 ani in afara tarii.
parintii i-au murit de mult...(nu stiu exact ce inseamna asta in raport cu varsta ei)
este vaduva de ceva vreme
are un copil de 13 ani si nici un ajutor de la familie de ani buni.
------
dupa cum spuneam, prima impresie functioneaza cam la fel de bine precum prognoza meteo TV.
ca atare, in timp am invatat sa fiu rezervata - chiar si fata de mine - cu parerile despre ceilalti.
un singur gand ma incanta, atunci cand vine vorba de intuitia mea feminina: as fi fost un barbat pe cinste! :-)





Niciun comentariu: