sâmbătă, 22 septembrie 2012

penibila lustra

lustra din sufragerie - pe care in urma cu 5 ani am cautat-o de mi-a venit rau - mereu cu probleme de sanatate, a fost declarata 'pe moarte si fara speranta'. asa ca am inceput sa caut una noua. dat fiind ca am tot avut probleme cu numita muribunda, m-am gandit sa caut la oricare alt magazin, dar nu la cel de unde am luat-o pe viitoarea decedata.

imi plac accesoriile de bucatarie de la ikea.
asa ca - avand nevoie sa schimb lustra de la living - am decis sa fac un drum, la miez de zi, la miez de saptamana, pana la ikea.
lasand deoparte ca nu am gasit nimic sa-mi convina (pe cat de bine dotati sunt pentru bucatarie, pe atat de slabi sunt la corpuri de iluminat), am ramas uimita de multimea de oameni achizitori de diverse chestiuni...oare toti sunt fericitii castigaori ai unui job cu program flexibil? :-)

ca sa evit multiple drumuri aiurea la magazine de profil, am inceput sa caut pe net.
cele mai multe site-uri de shopping de lustre sunt o adevarata rusine.
mii de produse, lipsite de filtre utile (eventual dupa producator - de parca as cunoaste lustrele dupa producator!), dezorganizate, labartate.
si mai presus...cam toate au aceeasi marfa..chinezismo-turcisme..sigur le stiti!

de ce o fi asa de greu sa gasesc o amarata de lustra care sa arate decent, sa lumineze corect si sa nu coste o avere?

5 comentarii:

Bogdan spunea...

...si cand vei gasi lustra care iti place, dupa ce vei prafui totul in camera ca sa reusesti sa o fixezi, vei astepta cu nerabdare seara ca sa vezi rezultatul zbuciumului tau. Iar atunci vei constata ca lustra care te-a costat o mica avere, un car de nervi si un reactor nuclear de energie da o lumina palida, pentru ca Europa ecologista a renuntat la becurile cu incandescenta si s-a indreptat spre led-uri cu puteri meschine si becuri tip neon.

Unknown spunea...

intre timp, am cumparat si am montat o lustra noua, functionala...dar trebuie sa recunosc ca pentru simplitate mi-am coborat stacheta la criterii estetice, altfel riscam sa raman fara :-)

www.pret-cazare.ro spunea...

si cine a montat-o?

pensiuni spunea...

si cine a montat-o?

Unknown spunea...

evident, eu nu.. noroc cu nenea victor, unchi electrician! :-)