marți, 16 octombrie 2012

de la ploaie la soare

se zice ca in viata este important sa acumulezi experiente. bune sau rele, nu conteaza. fiecare dintre acestea te imbogatesc.
si intr-un fel, cam asa este. raman pe pelicula memoriei, sub forma de amintiri, acele momente care ies din sintagma obisnuita a unei zile.

in 2007, fara sa fi fost microbista (poate cel mult un pic indragostita, deci dispusa sa fac lucruri nefiresti pentru mine) m-am lasat convinsa sa merg la meciul romania-olanda, la constanta.

parea o idee interesanta, o escapada din bucurestiul muncitoresc.

tot ce imi amintesc insa de la meci - nicidecum calitatea jocului, spectacol etc - nu are nici o legatura cu jocul in sine.
un stadion obosit si in momentul jocului cu doar vreo treime de locuri ocupate.
vant teribil, frig si o ploaie care iti intra pana si in suflet.

imi mai amitesc si ca, la un moment dat, am abandonat stadionul impreuna cu restul gastii. ne-am retras intr-o spelunca-bar din apropiere, care mi s-a parut cel mai grozav local din lume ever, pentru ca era cald si nu te ploua in cap. tot acolo am prins si golul aducator de mareata fericire. meritase cumva chinul celor 60 de minute indurate in frig si ploaie. simai ales al celor 90 de minute de joc pentru cei mai inversunati.

cert este ca restul saptamanii am zacut, racita cobza.

astazi se anunta soare si vreme buna.
unii (ceva mai multi decat in 2007) se duc si azi la meci.
oare va reusi romania sa marcheze victorioasa pe vreme bune si pe un stadion plin?


Niciun comentariu: