luni, 1 octombrie 2012

cioara vopsita sau comisionul marit

de obicei nu prea zabovesc asupra comunicarilor pe care le trimite banca.
azi, fiindca am gasit in inbox 2 mesaje tip fishing, am deschis si emailul de la banca. ma gandeam ca poate au trimis vreo avertizare. cum sa nu picam (pentru cei care ar fi gata sa pice) in plasele 'fish-erilor'.

dar nu..m-am inselat... banca a trimis inca o notificare...

"Stimate client,

Dorim sa va multumim pentru ca ati ales [BANCA NOASTRA MINUNATA] si sa va asiguram de preocuparea noastra permanenta pentru imbunatatirea ofertei si serviciilor oferite.

Pentru informarea dumneavoastra corespunzatoare, va aducem la cunostinta faptul ca, incepand cu data de [CURAND], Lista de tarife si comisioane va fi actualizata, dupa cum urmeaza [...]"

ce nu am inteles este legatura absconsa dintre calitate si preturi..ma anunta ca sunt preocupati de calitatea serviciilor pe care le ofera, dar tot restul mesajului contine numai informatii de - evident! - crestere (de aceasta data substantiala) a comisioanelor.

asadar, draga banca, in ce consta mai exact preocuparea - atentie, PERMANENTA - 'pentru imbunatatire a ofertei si serviciilor'? ca eu tot nu am inteles....

altfel, continuand in acest spirit (si ca urmare a scaderii activitatii generale), peste vreo 2 ani vom plati 100 ron la fiecare interogare de sold. asta daca vom mai avea ce sa interogam...

Niciun comentariu: