joi, 4 octombrie 2012

nume de cod: decodorul

in urma cu circa 4 saptamani a sunat un tanar la usa.
ca ar fi de la rds (nu avea tricou inscriptionat, legitimatie la vedere etc). doar cu bagaj mare de mana la picioare. daca poate sa intre. ii cer legitimatia si il las sa intre. scoate un aparat din geanta de voiaj.
il intreb ce face, nu inteleg...
ca vrea sa instaleze un decodor. ca e gratuit.
bine, dar eu nu vreau...nu am nevoie de inca o masinarie in casa, de o telecomanda in plus!
ma anunta ca daca nu imi pun decodorul, nu o sa mai prind HBO.
stau un pic (dar nu prea mult) in cumpana. ok. renunt la hbo. si asa nu prea ma uit la nici un film cap coada. ma gandesc ca tot raul e spre bine. scutesc 3-4 euro aruncati aiurea luna de luna.
pleaca.

peste 2 zile ma suna o voce blonda de la rds. ca au o promotie. ca imi instaleaza gratuit un decodor.
bine, dar eu nu vreau...
dar poate copii mei or sa vrea.
what?
ca imaginea pe digital e mai buna.
fleoshk! cate nazuri...vad foarte bine si pe analogic!

peste vreo trei zile vine alt tanar la usa. ca si el e tot de la rds.
dar am vorbit cu colegii Dvs. nu ma intereseaza sa imi pun decodor.
dar stiti ca e gratis?
stiu! (si rahatul de caini maidanezi de pe strada, tot gratis)..
isi cere scuze, ca el azi a venit de braila si i s-a dat o lista...
nu-i nimic.

au mai urmat alte 2 telefoane cu voci blonde de la rds. ambele voci graindu-mi despre gratuitatea decodorului.

dupa 2 saptamani a disparut HBO si a aparut un obscur canal F&H. asta e! ma asteptam la asta.

dupa inca 1 saptamana SMS de la rds ca sa dau scanare la 1 oct pentru ca vor schimba frecventele.

am dat scanare... surpriza! dupa trecerea in nefiinta a lui HBO, au disparut tot felul de alte canale (TLC, TV100, o serie de Discovery-uri...). nu prea imi pica bine. asa ca ma bag pe scanare manuala. poate totusi sunt undeva...but niet!

azi era in drum un centru RDS. intru si intreb ce s-a intamplat cu canalele respective.
doamna de la ghiseu e chiar indignata ca as avea pretentia sa prind acele canale..de parca de ani de zile nu le platesc cu regularitate!
daca nu aveti decodor, nu le puteti prinde!
opaaa!

multumesc pe aceasta cale nenumaratilor angajati RDS care au stiut sa-mi comunice gratuitatea minunatului decodor, dar au omis sa imi explice si la ce ar fi bun (altceva decat claritatea imaginii).
si mai ales, multumesc RDS-ului (si familiei sale) pentru preocuparea pe care a dovedit-o pentru clientii sai luand decizia univoca si unilaterala sa taie canale si schimbe pachetele fara instiintari prealabile si dovedind astfel un imens respect fata client, cat si abilitati excelente de comunicare ineficienta.

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Stai sa vezi ce dragut e cu decodorul! Posturile se aseaza in ordinea stabilita de supertehnicienii RDS, canalele apar si dispar dupa ctriterii necunoscute... partea buna e ca poti opera in paralel digital (adica prin decodor) si analogic (adica direct de pe cablu, desi cu un numar redus de posturi
In materie de profesionalismul celor de la RDS..... nu pot spune decat ca ii inteleg pe deplin pe toti cei care au introdus furnizorii de cablu pe lista celor mai urate persoane.

Unknown spunea...

de aici si dilema mea: sa sun la RDS sa imi pun faimosul decodor (castig altfel putinele canale care ma intereseaza) sau nu....? ca oricum alt operator in zona nu prea am. ar mai fi probabil dolce..dar cu romtelecomul este o alta poveste...