miercuri, 20 iunie 2012

undeva pe valea doftanei

daca nu ati fost inca pe valea doftanei, duceti-va, merita.. mie imi este un pic rusine de ignoranta mea, caci in afara de o excursie pionereasca cu vreo ...multi ani in urma, nu am batut drumul pana acolo, desi este foarte la indemana si - din multe puncte de vedere - mult mai usor accesbil decat statiunile cateodata prea aglomerate de pe valea prahovei.

mi-a placut drumul, in sine. munti pitici, dar frumosi, cate o vaca ici si colo, 2-3 cai, niste capre..am avut ce sa-i arat pustiului, mai ceva decat la ferma animalelor :-)
chiar mai mult, mi-a placut cand am descoperit lacul paltinu, o intindere semnificativa de apa, cu vile razlete de toate felurile (oarecum amintindu-mi de vidraru, dar ceva mai prietenos decat uriasul lac de acumulare).

dupa amiaza ne-am petrecut-o pe buturugi. ne-a ajutat si vremea superba; chiar daca destul de cald, soarele nu e atat de nesuferit la munte ca in oras.

am mancat ceva - de fapt mai mult pustiul..care ne-a ras si mie si lui taica-sau cate o jumatate din portiile noastre. am baut ceva. ne-am distrat cu piticul caruia ii placea sa se racoreasca in jetul subtire de la irigatoare. am jucat o ne-belota. parca nici nu stiu cand a trecut timpul.

spre seara, odata retrasi la o pensiune tipica din zona am revenit in buna masura cu picioarele pe pamant. 2 dulai zdrendutosi care patronau locul de joaca, petrecareti care trantesc usile de intrare la 1 noaptea...dar una peste alta, o experienta interesanta.

2 comentarii:

Razvan spunea...

foarte vesel articol... piesa de la instalatia de percutie era un cinel si nu stiu daca "a cazut"!
mie mi s-a parut ca Istvan, tipul de la percutie, l-a aruncat intentionat sa-l "sperie" pe Ramon. Bineinteles, Ramon s-a "razbunat"...

Roxana spunea...

Eu am citit de atra mai demult si mi-a placut mult. Ideea, designul, tot. N-am fsot in zona, recunosc:d, dar o sa facem un drum cat de curand