miercuri, 26 octombrie 2011

cel mai tare din parcare

ma duc la piata. caut indelung si gasesc cu greu un loc de parcare 'rezonabil'. fug repede in piata, termin treaba, ma intorc la masina.
sting avariile, cand sa plec imi bate un tip in geam.
are in mana un morman de bilete de parcare cu insemnul guvernului romaniei.
vis-a-vis de noi e o masina de politie.
"va rog sa platiti parcarea"
"dar cum stiti cat am stat?"
"va taxez minim. adica 1h. 2 lei"
ma caut in buzunare dupa marunt.
imi amintesc ca am lasat masina pe avarii fiindca pe locul respectiv era un semn ca b-nu stiu care are parcarea..
"aveti o legitimatie?"
"sigur!"
"puteti sa mi-o aratati si mie?"
"sigur! hai lasati, dati-mi 1 leu si gata!"
"va dau, dar va rog sa imi aratati si mie legitimatia!"
"ma duc sa o iau de la seful.." si pleaca..
vis-a-vis, politistul sta in masina si fumeaza o tigara...

Niciun comentariu: