luni, 17 februarie 2014

cu copilul la doctor

stim cum e sistemul medical romanesc, dar nu ma pot opri sa ma minunez de fiecare data cand am ocazia sa dau din nou nas in nas cu el..si nu ma pot abtine sa nu povestesc...

copilul tuseste si face febra de 2 zile.
luni, la prima ora, il duc la cabinetul medicului de familie.
medicul de familie 'suspecteaza' ceva la plamanul stang. (partea cu 'suspectatul' aminteste pavlovian de 'nesiguranta' unor medici de la medlife care, in urma cu cativa ani imi sugereau internarea doar asa...ca sa fie copilul sub observatie)
primim si luam trimiterea la pediatrie. cu care ni se spune sa mergem la budimex sau la gr alexandrescu.
decid sa nu mergem la budimex. e tot timpul aglomerat, tiganie, debandada.
mergem la grigore alexandrescu.

au receptie!
primim un bon de ordine. civilizat!
numarul 18. intreb ce bon a intrat. 12. e ok... mai sunt doar 5 alte bonuri inaintea mea.
prindem un loc si incerc sa il linistesc pe copil. nu intelege de ce am venit la spital.
dupa jumatate de ora intreb la ce bon s-a ajuns (intre timp nu am auzit numere strigate, nici afisaj nu exista).
s-a ajuns la numarul 13.
intre timp prin fata mea (stau pe un scaun chiar langa receptie) se perinda tot felul de oameni.

'doctorita cutarescu este de garda?'
'am vorbit cu doctorul cutare, ma asteapta!'
'puteti sa il anuntati pe xsulescu ca am ajuns? vin din partea domnului andrei..spuneti-i ca vin din partea lui andrei cu ochelari..asa il stie mai bine'

dupa inca o jumatate de ora intreb inca o data la ce numar de ordine s-a ajuns.
la 13.
adica, tot la 13.
chiar daca intre timp au intrat si iesit vreo 10 oameni cu copii...

inteleg ca fiecare vine cu o problema, nimeni nu vine la teatru aici.
dar nici eu nu am venit la teatru. nu acesta este motivul pentru care stau 'comod' pe scaun, cu copilul in brate, de mai bine de o ora!!

pana la urma, dupa o ora si ceva de asteptare - inutila si dezamagitoare, decid sa plec. ma pregatesc sa scot 200 de lei din buzunar si sa ma duc la un spital  privat care mizeaza exact pe clienti ca mine. prea slabi sa se adapteze la jungla si prea pretentiosi ca sa inghita mizeria cu lingurita. si suficient de norocosi ca pot baga mana inr-un buzunar neridat inca.

PS1: in urma radiografiei, modificarile minore apareau la plamanul drept.
PS2: trimiterea medicului de familie nu mi-a folosit - evident! - la nimic la spitalul privat

3 comentarii:

Roxana spunea...

Mda...si noi ne-am dus ieri la medlife. La spital. Ca sa scap de cozile de la stat. 180 de lei dintr-un foc. Slava domnului ca nu e nimuc grav. Doar tuse..
Sanatate piciului

Unknown spunea...

Multumim la fel! Sunt la unison!:-)

Danut Stoian spunea...

Noi avem abonament la Medicover de cand s-a nascut si nu am regretat nici o secunda. Suntem foarte multumiti.